Politica de returnare
Ne dorim foarte mult ca interacțiunea dintre dumneavoastră și noi să fie la cele mai înalte standarde. În cazul în care un produs achiziționat de pe site-ul nostru nu satisface nevoile dumneavoastră, sau nu se ridică la nivelul așteptărilor dumneavoastră, puteți returna produsul și noi vă vom înapoia controvaloarea comenzii dumeavoastră.
Conform legislației române, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului.
Clienții pot returna produsele cumpărate, în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost recepționate, în termen de 14 zile de la primire fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Cheltuielile returului vor fi suportate exclusiv de cumpărător, acesta poate alege serviciile oricărei firme de curietat exceptând Poșta Română. Contravaloarea comenzii (inclusiv transportul) va fi înapoiată în cel mult 14 de zile de la data primirii produselor de noi, într-un cont bancar furnizat de către client. Costul transportului pentru retur va fi suportat exclusiv de către client.
Conform legislației în vigoare, politica de retur a produselor se aplică numai pentru achizițiile făcute de persoane fizice. În cazul persoanelor juridice, dacă este cazul de orice defect ori viciu ascuns, produsul va fi reparat sau înlocuit cu un altul conform în funcție de situație.
Produsul returnat trebuie să fie in aceeași stare în care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobituri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
Produsele pentru igiena personală nu pot fi returnate dacă au fost desfăcute, încercate sau utilizate.
Procedura de returnare
Trimiteți o notificare scrisă pe adresa de e-mail [email protected] menționând că doriți să faceți un retur. Este obligatoriu să trimiteți produsul împreună cu toate accesoriile primite.
Expediați coletul cu produsul pe care doriți să îl returnați la adresa furnizată de noi prin email sau telefonic, precizând pe colet “Retur produs 50lei.ro”. Clientul este responsabil de împachetarea produsului.
Cheltuielile de transport sunt suportate, conform legii, de către client. În cazul în care expediați coletul cu plata la destinație, acesta nu va fi preluat.
Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la
tranzacționare, în decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
Anularea tranzacției
Anularea tranzacției procesate prin card online se poate face în maxim 24 ore, iar banca emitentă va debloca suma blocată în contul clientului în termen de 1-30 de zile, în funcție de politica fiecărei bănci.